Bio
Οι Monkey Beat (φοιτητικό Acid Jazz/ Funk συγκρότημα από την Αθήνα) επαιξαν στη σκηνή του Schoolwave την Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014.
Photos
All PhotosVideos
All VideosIdentity
2014Σχολεία/Σχολές
Θαυμάζουν
Erykah Badu (“σαραντάρα αφροαμερικάνα, λίγο soul, λίγο R ‘n’ B... μια κατηγορία από μόνη της!”), Electro Deluxe, Esperanza Spalding (“καταπληκτική κοντραμπασίστρια και τραγουδίστρια, έχει πάρει και Grammy”), R.H. Factor (“το πρότζεκτ του τρομπετίστα Roy Hargrove”), Jamiroquai, Σιδηρόπουλο, Socrates, Ο3, Human Touch, Mode Plagal (“αν κάποια ελληνική μπάντα θα έπρεπε να πάρει Grammy, είναι οι Mode Plagal”).
Δεν αντέχουν
Πλιάτσικα, Μαχαιρίτσα (“αυτοί οι γλιτσιασμένοι έντεχνοι με τα πάρα πολλά μαλλιά που δεν ανοίγουν το στόμα όταν τραγουδάνε“) και “όλη αυτή τη μίξη χιπ-χοπ, ελληνικό τσιφτετέλι, τούρκικα πλήκτρα με κλασική ορχήστρα. Το ‘Είσαι σέξι’ του Στάθη Ξένου είναι η επιτομή αυτού που λέμε!”.
Αγαπημένες Schoolwave μπάντες
Αγαπημένος στίχος/μότο
Hakuna matata!Με δικά τους λόγια
- Οι τρεις από μας παίζουμε σε διάφορα σχήματα και γενικά το προσπαθούμε επαγγελματικά. Μπορεί σε δυο μήνες να βγάλουμε 50 ευρώ και τώρα το καλοκαίρι μπορεί να βγάλουμε και 1.000. Το τραγικό είναι ότι τα λεφτά υπάρχουν στα μπουζούκια κι εκεί αναγκάζονται να δουλεύουν πολλοί τζαζ μουσικοί. Τι να κάνουν όμως;
- Κατερίνα: Εγώ συμμετείχα φέτος στο “The Voice”. Η αλήθεια είναι ότι επειδή δεν έφτασα πολύ μακριά, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν ήταν κάτι θετικό ή αρνητικό. Σίγουρα είδα πολλά άσχημα πράγματα από τον τρόπο που δουλεύει ο χώρος της τηλεόρασης. Όλοι φοράνε μία μάσκα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Είναι το χαμόγελο, το ψέμα, η κοροϊδία, το “όλοι είναι υπέροχοι, τους αγαπάμε όλους!”.
- Εκτός μουσικής, θαυμάζουμε τον George Carlin (standup κωμικό με πολύ ισχυρό πολιτικό λόγο), τον Nikola Tesla (μοναδική περίπτωση ανθρώπου... και στα σχολεία είναι απλώς μια μονάδα μέτρησης) και τον Κάρολο Κουν (είδαμε πρόσφατα μία συνέντευξη που είχε κάνει ο Φρέντυ Γερμανός με τον Κάρολο Κουν και όλο τον θίασο από το Θέατρο Τέχνης και μας έκανε τρομερή εντύπωση ο τρόπος που μιλούσαν και αυτό που έκαναν σε περιόδους φτώχειας).